CHYTRÝ MARKETING ZAČÍNÁ ZDE

Přihlaste se k odběru našeho blogu.
Nenechte si ujít novinky ze světa online marketingu.

Jak vybrat PPC agenturu

PPC reklama může být skvělým nástrojem propagace Vašeho podnikání, pokud je spravována správně. Některé firmy si spravují reklamu sami. Aby ale PPC reklama přinášela vysokou míru návratnosti, tak vyžaduje velké množství času a expertízy. 

Více zde »

Jak zvýšit návštěvnost webu

Máte hezkou webovou stránku, ale stále nemáte dostatečný počet nových zákazníků přes internet? V tomto článku si ukážeme 10 možných strategií, jak rapidně zvýšit návštěvnost Vašeho webu a získat nové zákazníky.

Více zde »

Co je SEO? A jak na to!

SEO je zkratka pro optimalizaci ve vyhledávačích, která pomáhá vaší stránce umístit se na vyšších pozicích ve vyhledávačích,  jako je Google, Seznam nebo Bing, na cílené dotazy.  

Více zde »

Google Analytics Nastavení

V prvním díle jsme si řekli vše, co je potřeba vědět o Google Analytics. Nyní si ukážeme, jak ho jednoduše nastavit sami. Prvním krokem je vytvořit si účet Google Analytics. K tomu je zapotřebí emailová adresa na Gmailu. Pokud ji nemáte, založte si zdarma novou, zabere Vám to pár minut. 

Více zde »

CO JE PPC AUDIT A JAK BY MĚL VYPADAT?

Nechali jste si zpracovat PPC audit nebo zvažujete, zda vám PPC reklama přináší dostatečné zhodnocení?

U PPC reklamy je jednoduché nevhodně utratit rozpočet. V tomto článku si ukážeme 14 částí, které by profesionálně zpracovaný PPC audit měl zahrnovat. Díky němu budete za vaše peníze získavat z PPC reklamy maximum.

Více zde »