Správa PPC kampaní, která Vám zvýší prodeje
Získejte zdarma konzultaci, strategii na míru a audit Vaší PPC reklamy od certifikovaných expertů.
Získejte zdarma konzultaci, strategii na míru a audit Vaší PPC reklamy od certifikovaných expertů.
Vytváříme, provozujeme a optimalizujeme úspěšné kampaně.
Průběžně navyšujeme tržby, pracujeme s propracovanou analytikou. Zakládáme si na remarketingové strategii.
Představíme Vás uživatelům, co Vás neznají. Podpoříme pozitivní vnímání Vaší značky. Brandové kampaně pomáhají vytvářet budoucí poptávku.
Úspěch reklamy závisí na oslovení vhodné cílové skupiny, správným reklamním sdělením a na vhodné reklamní platformě (v Googlu, Skliku či sociálních sítích).
U PPC kampaní se soustředíme na získávání objednávek a poptávek za nejvýhodnější cenu. Výkon reklam zvedáme analýzou dat a A/B testováním. Výsledky s Vámi pravidelně projdeme.
Komplexní marketingovou strategiíí je možné dosahovat dlouhodobého úspěchu a růstu Vaší společnosti. Propojujeme PPC reklamy s dalšími možnostmi propagace.
Zvyšujeme tržby optimalizací konverzního poměru cílové, produktové stránky a nákupního procesu.
Vybereme pro Vás nejvhodnější způsob propagace
Nabízíme všechny způsoby propagace v Google Ads s cílením na nejvhodnější zákazníky.
Připomeňte se návštěvníkům vašeho webu nebo zvyšte povědomí o značce.
Vysoce účinná reklama pro všechny e-shopy. Zákazníci uvidí váš produkt s cenou.
Zvyšte své tržby pomocí populárních srovnávačů jako je Heureka nebo Zboží.cz.
Postaráme se vám o reklamu na Facebooku. Umožňuje přesně cílit dle zájmu a demografie.
Jste firma, která cílí na B2B klientelu? Jedná se účinný způsob propagace.
1
Pokud jste měli nastavené měření, projdeme si výsledky. Domluvíme se na cílech reklamy a připravíme plán.
2
Propojíme analytické účty. Pokud je nemáte, založíme je. Pracujeme s podrobnou analytikou.
3
Vybereme nejvhodnější slova na základě analýzy odvětví a Vaší konkurence.
4
Připravíme několik reklam, které průběžně upravujeme na základě výsledků.
5
Průběžně testujeme chování Vašeho cílového zákazníka. Používáme A/B testování.
6
Neustále hledáme cesty na zvyšování návratnosti při co nejnižších nákladech.
Jedná se o placenou reklamu, která umožňuje ihned oslovit zákazníky napříč internetem. Platí se pouze pokud někdo přejde z reklamy na váš web.
Inzerovat můžete například ve vyhledávání, v obsahové síti (reklama se zobrazí u jiných článků cílovému publiku), na sociálních sítích.
Na rozdíl od jiných způsobů reklamy je zde výhodou, že se neplatí předem ani za zobrazení. Naopak platební model vychází z pay per click, neboli platby za proklik.
SEO je optimalizace stránek pro vyšší umístění v organickém vyhledávání. Jedná se o marketingovou strategii, jejíž výsledky se začnou projevovat standardně za půl roku a déle. Její výhodou je levnější způsob propagace.
Na druhou stranu PPC umožňuje získat zákazníky téměř okamžitě. Není k tomu nutné výrazně upravovat webové stránky. Nejlepších výsledků však lze dosáhnout propojením SEO a PPC.
PPC inzerce je svižná reklama, která Vám okamžitě zvýší návštěvnost vašeho webu. S PPC reklamou jste ihned vidět online. Je vhodná, pokud chcete prodat nový produkt, zviditelnit firmu nebo zvýšit tržby. Jedná se o efektivní způsob reklamy s vysokou a měřitelnou návratností.
Výhodou PPC reklamy je úplná kontrola nad svým rozpočtem. Doporučujeme začít s nižší částkou a postupně zvyšovat investice do momentu, kdy dosáhneme maximálního zisku. Poté v Navy Monkey rozšiřujeme reklamní kampaň do jiných sítí.
Náklady na reklamu se liší dle odvětví a vašich očekávaných cílech. Menší projekty investují od 10 tisíc, u větších projektů se částky mohou pohybovat ve stovkách tisíc. Důležité je, aby reklama přinášela dostatečný zisk, a proto je doporučena prognóza výsledků.
Náklad na PPC reklamu je možné výrazně snížit a zároveň dosáhnout lepších tržeb, pokud se zaměříme na následující faktory:
Nabídka: U každé reklamy si stanovíte maximální cenu, kterou jste ochotni zaplatit za prokliknutí na váš web. Konečná cena bude ve výši vaší nabídky nebo nižší a odvíjí se od aukce na dané slovo.
Hodnocení reklamy: Pokud máte kvalitní a relevantní reklamu získáváte vyšší hodnocení, a tudíž budete platit méně za prokliknutí na váš web. Hodnocení můžete ovlivnit například úpravou cílové stránky, kvalitním textem reklamy a další.
Základní PPC reklamu je možné zvládnout, ale pravděpodobně vás bude stát víc. Pro úspěšnou a výnosnou reklamu je třeba pracovat s mnoha faktory.
PPC inzerce není jenom o výběru klíčových slov. Obsahem reklamy musíme zaujmout nejvhodnější publikum ve správný čas. Průběžným používáním vylučovacích slov, optimalizací reklamy a úpravou cenových nabídek za klíčová slova lze dosáhnout skvělých výsledků.
Kolikrát jste slyšeli někoho za den říct jdu to vygooglit? Proto je vhodné začít reklamou na Googlu. Mezi další oblíbená místa patří sociální sítě a Sklik.
Google vyhledávání: Je vhodné zde začít každou kampaň
Google nákupy: Vhodné pro Eshopy
Google obsahová síť: Vhodné pro zvýšení povědomí o značce nebo o produktech
Po spuštění PPC kampaně v Navy Monkey začínáme s menším rozpočtem a po dobu 30 dnů analyzujeme faktory ovlivňující výkon reklamy.
Následně vyhodnotíme získané údaje, na jejichž základě navýšíme rozpočet nejlepších reklam. Poté kampaň vyhodnocujeme na týdenní bázi a připravujeme jiné reklamní texty, které by předčily předchozí výsledky.
Podívejte se na novinky z PPC reklamy. Využijte těchto tipů ke zlepšení vlastní PPC strategie.
PŘÍPADOVÁ STUDIE: PSYCHOLOGVASAK PPC KAMPAŇ S NADSTANDARDNÍ CTR 12,66 %
Zajímalo by vás, jaké má PPC inzerce výsledky? Tento klient během 1 měsíce naplnil svou novou psychologickou ordinaci díky PPC.
CO JE PPC AUDIT A JAK BY MĚL VYPADAT?
U PPC reklamy je mnoho důležitých nastavení, který výrazně sníží náklady na propagaci a zlepší výsledky. Podíváme se na části, které by profesionální audit měl zahrnovat.
5 DŮVODŮ PROČ SE ROZHODNOUT PRO PPC REKLAMU
Chtěli byste zvednout své prodeje? V tomto článku pojednáváme o hlavních výhodách PPC reklamy.
MÁTE PPC REKLAMU, KTERÁ VÁM NEPŘINÁŠÍ OČEKÁVANÉ VÝSLEDKY? NASTAVILI JSTE JI SPRÁVNĚ?
Věnujete se PPC reklamě, ale nepřináší Vám výsledky? V tomto článku vám přínášíme pár tipů, které byste měli vědět. Zaměříme se na klíčová slova, konkurenci a jiné.
Copyright © 2023 Navy Monkey s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Ochrana osobních údajů.