SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Umístíme váš web na přední místa ve vyhledávání. Naše optimalizace pro vyhledávače využívá nejnovější metody. Podívejte se, jak vám může SEO zvýšit tržby.

Co je SEO?​

Neboli optimalizace pro vyhledávače (search engine optimization). Dle Studie od Backlinko, která analyzovala 5 milionů vyhledávání na Google, má první výsledek v organickém vyhledávání míru prokliků 31,7% (CTR). Míra prokliků pro první umístění v organickém vyhledávání je zhruba 10x vyšší než získá desátá pozice ve vyhledávačích. Na druhou stránku vyhledávače již kliklo pouze 0,78 % uživatelů.

Výsledky studie potvrzují výrazné rozdíly v návštěvnosti stránek na předních místech. V dnešní době z toho pro firmy plyne důležitost se zaměřovat na SEO – online marketing, který přináší dlouhodobě výrazně vyšší míru návštěvnosti webu. Naše strategie jsou vždy připravené na míru vašemu podnikání.

Postup SEO optimalizace

1. Audit Webu

Začínáme podrobným auditem vaší webové stránky. Zjistíme veškeré nedostatky, které je nutné optimalizovat. Audit je možné objednat i samostatně.

2. Klíčová Slova

Zvolíme nejvíce vyhledávaná klíčová slova a fráze pro vaší firmu. Vycházíme z průměrného počtu vyhledávání za měsíc pro klíčová slova primární, krátká a long tail.

3. Analýza Konkurence

Aby SEO optimalizace byla efektivní, analyzujeme návštěvnost webu vaší konkurence. Na základě vašich obchodních cílů bude připravená nejvhodnější online strategie.

4. Optimalizace Webu

Provedeme On-Page SEO, zvýšíme viditelnost vašich stránek a získáme maximální organickou návštěvnost. Zrevidujeme odkazy HTML, URL, kompletní obsah a popis obrázků.

5. Linkbuilding

Kvalitní zpětné odkazy (linkbuilding) z jiných webů, blogů a fór dodají relevantnost a důvěryhodnost vašich webových stránek. Budeme je pro vás průběžně získávat.

6. Reporting

Každý měsíc vám poskytneme přehledný report. Na společné schůzce s týmem Navy Monkey projdeme umístění jednotlivých klíčových slov a návštěvnost stránek.

SEO online marketing: Jaké má přínosy?

SEO je jedna z nejlepších online marketingových strategií s vysokou návratností investice a dlouhodobými výsledky. Výrazně zvýší atraktivnost a návštěvnost stránek. Umožní zacílit na potencionální zákazníky, zvedá konverze a tím generuje další tržby. Zároveň posiluje důvěryhodnost vaší společnosti a je důležitou součástí další marketingové strategie.

1. Lidé častěji kliknou na výsledky organického vyhledávání

Mnoho studií prokazuje, že lidé na internetu preferují výsledky z organického vyhledávání oproti placeným reklamám (přestože se zobrazují v Google před organickými výsledky). V průzkumu u 1400 hledajících 72 % respondentů nikdy nebo zřídka zvolí placený výsledek ve vyhledávání a přejde rovnou k organickému vyhledávání

2. Uživatelsky přívětivější a obsahově hodnotnější webové stránky

Kvalitní on page SEO také zahrnuje zlepšení uživatelského zážitku. Přehledné a dobře strukturované webové stránky více zaujmou návštěvníka a tím se snižuje míra opuštění webu. Vyhledávače zlepšují viditelnost stránek pokud poskytují svým uživatelům kvalitní informace.

3. Zvyšuje konverze

Optimalizované webové stránky se načítají rychleji, jsou snadno čitelné a správně se zobrazují ve všech typech zařízení, včetně mobilních. Přehledné stránky se snadnou orientací upoutají pozornost a je pravděpodobnější, že zákazníci na takových stránkách uskuteční nákup.

4. Jedná se o dlouhodobou strategii

Správně vedený SEO online marketing, vyžaduje několik měsíců, aby se začal projevovat jeho přínos. Zahrnuje řadu nutných kroků, od prvotního zhodnocení stránky, A/B testování, zkoumání chování zákazníka, po stanovení a implementaci dlouhodobé online marketingové strategie. 

Čím více úsilí je optimalizaci věnováno, tím více postupně začnou jednotlivé kroky přinášet efekt. Pokud se web pro určitá klíčová slova umístí na předních pozicích vyhledávačů, je to protože má kvalitní obsah, který má zpětné odkazy od vysoce hodnocených webů. To má pak i za následek růst konverze a vysokou návratnost investice do SEO.

5. SEO je relativně levná

Komplexní SEO online marketing vyžaduje investice, ale pokud se podíváme na návratnost, pak se jedná o velmi zajímavou obchodní příležitost. Chcete se propagovat pouze ve vašem okolí? Podívejte se na nabídku lokálního SEO.

SEO audit

Chcete zjistit, jak je na tom váš web? Vyberte si jeden z našich přehledných auditů.

SEO servis: Co u nás zahrnuje?

Ve spolupráci s našimi klienty připravujeme komplexní řešení SEO online marketingové strategie. Zaměřujeme se na veškeré aspekty od předního umístění ve vyhledávačích, zvýšení návštěvnosti webu, testovaní chování potencionálních zákazníků, po zvedání konverze. Nabízíme flexibilní cenové balíčky přizpůsobené potřebám a rozpočtu klienta.

  1. Přidělíme vám specialistu
  2. Stanovíme měření SEO dle hlavních ukazatelů (KPI) na základě vašich očekávání
  3. Připravíme individuální SEO strategii na míru vašemu podnikání, včetně optimalizace pro vyhledávače a linkbuilding
  4. Analyzujeme a navrhneme klíčová slova, fráze
  5. Každý měsíc se potkáme a probereme dosažené výsledky
  6. Provedeme rozbor a monitorování konkurence
  7. Poskytneme přístup do našeho softwaru pro měření výsledků
  8. SEO je vhodné propojit s PPC reklamou, pro dosažení nejlepší návratnosti investice.

Jste připraveni zvednout své tržby?

Udělejte další krok ve vašem podnikání pomocí digitálního marketingu. Připravíme vám strategii od nápadu až po realizaci. Neváhejte nás kontaktovat.