PPC REKLAMA

PROČ PPC REKLAMU S NAVY MONKEY?

Co získáte?

Co nabízíme?

PPC REKLAMA: CENÍK A PŘEHLED SLUŽEB

PPC Kampaně
do 12.000

2 reklamní skupiny
4200
Měsíčně bez DPH za správu
  • Prognóza kolik se vyplatí investovat
  • Vyhledávací Síť
  • Google Nákupy

PPC Kampaně
12 - 50.000

6 reklamních skupin
7500
Měsíčně bez DPH za správu
  • Vše jako u předhozího balíčku +
  • Sklik
  • Remarketing
Populární

PPC Kampaně
nad 50.000

12 reklamních skupin
13500
Měsíčně bez DPH za správu
  • Vše jako u předchozích balíčků
  • Sociální Sítě
  • Bannery

Postup nastavení PPC reklamy

PPC Audit

Pokud jste v minulosti již měli PPC reklamu, zhodnotíme předchozí výsledky, abychom mohli připravit reklamu na míru vašemu podnikání.

Návratnost

Neustále hledáme cesty na zvyšování návratnosti, při co nejnižších nákladech. Připravujeme pravidelnou prognózu kolik se vyplatí do reklamy investovat.

Reporty

Přehledně definujeme kolik každá investovaná koruna přinesla zpět tržeb. Uvedeme rozbor nejvhodnějších klíčových slov a jejich ceny v aukcích na Google.

Analýza

Průběžně testujeme chování vašeho cílového zákazníka, analyzujeme vaší konkurenci po celý průběh kampaně a používáme A/B testování.

Digitální marketing

Naše PPC reklamy propojujeme spolu s SEO strategií a Display remarketingem, abychom dosahovali nejlepších výsledků.

PPC audit

Získejte analýzu vaší PPC reklamy, připravíme jí pro vás zdarma. Zjistěte, zda investice do PPC reklamy přináší dostatečné zhodnocení.

Správa PPC reklamy: Co u nás zahrnuje?

Přidělený specialista má vždy certifikovaci od Googlu na Google Ads

Připravujeme pravidelnou prognózu kolik se vyplatí investovat

Zvolíme nejvýhodnější klíčová slova (Analyzujeme od 200-5 000 klíčových slov)

Připravíme 3 návrhy PPC kampaně pro každou reklamní sestavu

Individuální strategie cílíme pro Google Ads a Sklik

Navrhneme úpravy cílové stránky k zvýšení konverze

Na základě průběžného A/B testování a chování zákazníka přizpůsobujeme nastavení reklamy

Navrhneme propojení se strategií Display remarketing

Každý měsíc se potkáme a probereme dosažené výsledky

Navy Monkey Další Služby

ČASTÉ DOTAZY: VÍCE O PPC REKLAMĚ OD NAVY MONKEY

Co je PPC Reklama?

Jedná se o placenou reklamu, která umožňuje ihned oslovit zákazníky napříč internetem. Platí se pouze pokud někdo přejde z reklamy na váš web.

Inzerovat můžete například ve vyhledávání, v obsahové síti (reklama se zobrazí u jiných článků cílovému publiku), v Youtube.

Co Znamená PPC?

Na rozdíl od jiných způsobů reklamy má výhodu, že se neplatí předem ani za zobrazení. Naopak platební model vychází z pay per click, neboli platby za proklik.

Co Ovlivňuje Náklad na Reklamu?

Náklad na PPC reklamu je možné výrazně snížit a zároveň dosáhnout lepších tržeb, pokud se zaměříme na následující faktory:

Nabídka: U každé reklamy si stanovíte maximální cenu, kterou jste ochotni zaplatit za prokliknutí na váš web. Konečná cena bude ve výši vaší nabídky nebo nižší a odvíjí se od aukce na dané slovo.

Hodnocení reklamy: Pokud máte kvalitní a relevantní reklamu získáváte vyšší hodnocení, a tudíž budete platit méně za prokliknutí na váš web. Hodnocení můžete ovlivnit například úpravou cílové stránky, kvalitním textem reklamy a další.

Rozdíl mezi SEO a PPC ?

SEO je optimalizace stránek pro vyšší umístění v organickém vyhledávání. Jedná se o marketingovou strategii, jejíž výsledky se začnou projevovat standardně za půl roku a déle. Její výhodou je levnější způsob propagace.

Na druhou stranu PPC umožňuje získat zákazníky okamžitě. Není k tomu nutné výrazně upravovat webové stránky. Nejlepších výsledků však lze dosáhnout propojením SEO a PPC.

Pro Koho je PPC Reklama Vhodná?

PPC inzerce je svižná reklama, která Vám okamžitě zvýší návštěvnost vašeho webu. S PPC reklamou jste ihned vidět online. Je vhodná, pokud chcete prodat nový produkt, zviditelnit firmu nebo zvýšit tržby. Jedná se o efektivní způsob reklamy s vysokou a měřitelnou návratností.

Kolik Stojí PPC Reklama a Kolik Investovat?

Výhodou PPC reklamy je úplná kontrola nad svým rozpočtem. Doporučujeme začít s nižší částkou a postupně zvyšovat investice do momentu, kdy dosáhneme maximálního zisku. Poté v Navy Monkey rozšiřujeme reklamní kampaň do jiných sítí.

Náklady na reklamu se liší dle odvětví a vašich očekávaných cílech. Menší projekty investují od 10 tisíc, u větších projektů se částky mohou pohybovat ve stovkách tisíc. Důležité je, aby reklama přinášela dostatečný zisk, a proto je doporučena prognóza výsledků.

Mohu Dělat PPC Reklamu sám?

Základní PPC reklamu je možné zvládnout, ale pravděpodobně vás bude stát víc. Pro úspěšnou a výnosnou reklamu je třeba pracovat s mnoha faktory.

PPC inzerce není jenom o výběru klíčových slov. Obsahem reklamy musíme zaujmout nejvhodnější publikum ve správný čas. Průběžné určení vylučovacích slov, optimalizace cílové stránky reklamy a úprav cenových nabídek za klíčová slova lze dosáhnout skvělých výsledků.

Kde Můžete Inzerovat s PPC Reklamou?

Kolikrát jste slyšeli někoho za den říct jdu to vygooglit? Proto je vhodné začít reklamou na Googlu, následně Sklik. Mezi další oblíbená místa patří sociální sítě.

  • Google vyhledávání: Je vhodné zde začít každou kampaň

  • Google nákupy: Vhodné pro Eshopy

  • Google obsahová síť: Pro velké rozpočty a zvýšení povědomí o značce nebo produktech

Jak často kontrolovat PPC kampaň?

Po spuštění PPC kampaně v Navy Monkey začínáme s menším rozpočtem a po dobu 30 dnů analyzujeme faktory ovlivňující výkon reklamy.

Následně vyhodnotíme získané údaje, na jejichž základě navýšíme rozpočet nejlepších reklam. Poté kampaň vyhodnocujeme na týdenní bázi a připravujeme jiné reklamní texty, které by předčily předchozí výsledky.