Správa PPC kampaní, která Vám zvýší prodeje

Získejte zdarma konzultaci, strategii na míru a audit Vaší PPC reklamy od certifikovaných expertů. 

Proč si nás vybrat na správu PPC kampaní?

Vytváříme, provozujeme a optimalizujeme úspěšné kampaně.

Zvýšíme Vaše prodeje

Průběžně navyšujeme tržby, pracujeme s propracovanou analytikou. Zakládáme si na remarketingové strategii. 

Zlepšíme povědomí o Vaší značce

Představíme Vás uživatelům, co Vás neznají. Podpoříme pozitivní vnímání Vaší značky. Brandové kampaně pomáhají vytvářet budoucí poptávku.

Oslovíme správné publikum

Úspěch reklamy závisí na oslovení vhodné cílové skupiny, správným reklamním sdělením a na vhodné reklamní platformě (v Googlu, Skliku či sociálních sítích).  

Dosahněte svých cílu za minimální náklady

U PPC kampaní se soustředíme na získávání objednávek a poptávek za nejvýhodnější cenu. Výkon reklam zvedáme analýzou dat a A/B testováním. Výsledky s Vámi pravidelně projdeme.

Získejte lepší výsledky díky propojení s dalšími strategiemi

Komplexní marketingovou strategiíí je možné dosahovat dlouhodobého úspěchu a růstu Vaší společnosti. Propojujeme PPC reklamy s dalšími možnostmi propagace.

UX - zaměřte se na uživatele a jejich potřeby

Zvyšujeme tržby optimalizací konverzního poměru cílové, produktové stránky a nákupního procesu.

PPC reklama: možnosti propagace

Vybereme pro Vás nejvhodnější způsob propagace


Google Ads

Nabízíme všechny způsoby propagace v Google Ads s cílením na nejvhodnější zákazníky.

Remarketing a obsahová síť

Připomeňte se návštěvníkům vašeho webu nebo zvyšte povědomí o značce.


Nákupy

Vysoce účinná reklama pro všechny e-shopy. Zákazníci uvidí váš produkt s cenou. 

Zbožové srovnávače

Zvyšte své tržby pomocí populárních srovnávačů jako je Heureka nebo Zboží.cz. 


Facebook

Postaráme se vám o reklamu na Facebooku. Umožňuje přesně cílit dle zájmu a demografie.


LinkedIn

Jste firma, která cílí na B2B klientelu? Jedná se účinný způsob propagace. 

Postup nastavení PPC kampaní

1

Definujeme si cíle

Pokud jste měli nastavené měření, projdeme si výsledky. Domluvíme se na cílech reklamy a připravíme plán.

2

Nastavíme měření

Propojíme analytické účty. Pokud je nemáte, založíme je. Pracujeme s podrobnou analytikou. 

3

Vybereme klíčová slova

Vybereme nejvhodnější slova na základě analýzy odvětví a Vaší konkurence.

4

Připravíme reklamu

Připravíme několik reklam, které průběžně upravujeme na základě výsledků.

5

Analyzujeme data

Průběžně testujeme chování Vašeho cílového zákazníka. Používáme A/B testování. 

6

Zvedáme návratnost

Neustále hledáme cesty na zvyšování návratnosti při co nejnižších nákladech. 

Navy Monkey Další Služby

SEO

Zajistěte, aby Vás lidé našli v Googlu a Seznamu. 

Marketingové strategie

Ušetřete zbytečné prostředky za nevhodně cílenou propagaci.

Zlepšete uživatelskou zkušenost a zvyšte míru konverzí.

Časté dotazy: Více o PPC reklamě od Navy Monkey

1. Co je PPC reklama?

Jedná se o placenou reklamu, která umožňuje ihned oslovit zákazníky napříč internetem. Platí se pouze pokud někdo přejde z reklamy na váš web.

Inzerovat můžete například ve vyhledávání, v obsahové síti (reklama se zobrazí u jiných článků cílovému publiku), na sociálních sítích.

2. Co znamená PPC?

Na rozdíl od jiných způsobů reklamy je zde výhodou, že se neplatí předem ani za zobrazení. Naopak platební model vychází z pay per click, neboli platby za proklik.

3. Rozdíl mezi SEO a PPC ?

SEO je optimalizace stránek pro vyšší umístění v organickém vyhledávání. Jedná se o marketingovou strategii, jejíž výsledky se začnou projevovat standardně za půl roku a déle. Její výhodou je levnější způsob propagace.

Na druhou stranu PPC umožňuje získat zákazníky téměř okamžitě. Není k tomu nutné výrazně upravovat webové stránky. Nejlepších výsledků však lze dosáhnout propojením SEO a PPC.

4. Pro koho je PPC reklama vhodná?

PPC inzerce je svižná reklama, která Vám okamžitě zvýší návštěvnost vašeho webu. S PPC reklamou jste ihned vidět online. Je vhodná, pokud chcete prodat nový produkt, zviditelnit firmu nebo zvýšit tržby. Jedná se o efektivní způsob reklamy s vysokou a měřitelnou návratností.

5. Kolik stojí PPC reklama a kolik investovat?

Výhodou PPC reklamy je úplná kontrola nad svým rozpočtem. Doporučujeme začít s nižší částkou a postupně zvyšovat investice do momentu, kdy dosáhneme maximálního zisku. Poté v Navy Monkey rozšiřujeme reklamní kampaň do jiných sítí.

Náklady na reklamu se liší dle odvětví a vašich očekávaných cílech. Menší projekty investují od 10 tisíc, u větších projektů se částky mohou pohybovat ve stovkách tisíc. Důležité je, aby reklama přinášela dostatečný zisk, a proto je doporučena prognóza výsledků.

6. Co ovlivňuje náklad na reklamu?

Náklad na PPC reklamu je možné výrazně snížit a zároveň dosáhnout lepších tržeb, pokud se zaměříme na následující faktory:

Nabídka: U každé reklamy si stanovíte maximální cenu, kterou jste ochotni zaplatit za prokliknutí na váš web. Konečná cena bude ve výši vaší nabídky nebo nižší a odvíjí se od aukce na dané slovo.

Hodnocení reklamy: Pokud máte kvalitní a relevantní reklamu získáváte vyšší hodnocení, a tudíž budete platit méně za prokliknutí na váš web. Hodnocení můžete ovlivnit například úpravou cílové stránky, kvalitním textem reklamy a další.

7. Mohu dělat PPC reklamu sám?

Základní PPC reklamu je možné zvládnout, ale pravděpodobně vás bude stát víc. Pro úspěšnou a výnosnou reklamu je třeba pracovat s mnoha faktory.

PPC inzerce není jenom o výběru klíčových slov. Obsahem reklamy musíme zaujmout nejvhodnější publikum ve správný čas. Průběžným používáním vylučovacích slov, optimalizací reklamy a úpravou cenových nabídek za klíčová slova lze dosáhnout skvělých výsledků.

8. Kde můžete inzerovat s PPC reklamou?

Kolikrát jste slyšeli někoho za den říct jdu to vygooglit? Proto je vhodné začít reklamou na Googlu. Mezi další oblíbená místa patří sociální sítě a Sklik.

  • Google vyhledávání: Je vhodné zde začít každou kampaň

  • Google nákupy: Vhodné pro Eshopy

  • Google obsahová síť: Vhodné pro zvýšení povědomí o značce nebo o produktech

  • Sociální sítě: Zajímavých výsledků je možné dosáhnout na Facebooku nebo LinkedIn.

9. Jak často kontrolovat PPC kampaň?

Po spuštění PPC kampaně v Navy Monkey začínáme s menším rozpočtem a po dobu 30 dnů analyzujeme faktory ovlivňující výkon reklamy.

Následně vyhodnotíme získané údaje, na jejichž základě navýšíme rozpočet nejlepších reklam. Poté kampaň vyhodnocujeme na týdenní bázi a připravujeme jiné reklamní texty, které by předčily předchozí výsledky.

Články o PPC reklamě

Podívejte se na novinky z PPC reklamy. Využijte těchto tipů ke zlepšení vlastní PPC strategie.

PŘÍPADOVÁ STUDIE: PSYCHOLOGVASAK PPC KAMPAŇ S NADSTANDARDNÍ CTR 12,66 %    

Zajímalo by vás, jaké má PPC inzerce výsledky? Tento klient během 1 měsíce naplnil svou novou psychologickou ordinaci díky PPC.

CO JE PPC AUDIT A JAK BY MĚL VYPADAT?

U PPC reklamy je mnoho důležitých nastavení, který výrazně sníží náklady na propagaci a zlepší výsledky. Podíváme se na části, které by profesionální audit měl zahrnovat.

5 DŮVODŮ PROČ SE ROZHODNOUT PRO PPC REKLAMU

Chtěli byste zvednout své prodeje? V tomto článku pojednáváme o hlavních výhodách PPC reklamy.

MÁTE PPC REKLAMU, KTERÁ VÁM NEPŘINÁŠÍ OČEKÁVANÉ VÝSLEDKY? NASTAVILI JSTE JI SPRÁVNĚ?

Věnujete se PPC reklamě, ale nepřináší Vám výsledky? V tomto článku vám přínášíme pár tipů, které byste měli vědět. Zaměříme se na klíčová slova, konkurenci a jiné.