PPC REKLAMA: ZÍSKEJTE SKVĚLÉ VÝSLEDKY

PPC reklama s vysokou návratností. V Navy Monkey je naším cílem váš úspěch. Získejte PPC audit na míru a nápadité strategie od certifikovaných expertů.

PROČ PPC REKLAMU OD NAVY MONKEY?

CO ZÍSKÁTE?

⬤  Hodně nových klientů, které byste jinak neměli

⬤  Budete mít čas dělat to, co umíte nejlépe

⬤  Máte přístup k účtu PPC reklamy

⬤  Po ukončení spolupráce vám zůstává reklamní účet

⬤  Partnera, který jde za Vašimi cíli, jako by se jednalo o naše podnikání

⬤  Skvělé výsledky, které Vás překvapí

CO NABÍZÍME?

⬤  PPC reklamu s vysokou návratností

⬤  Proto propojujeme PPC s SEO, LinkedIn, Facebook

⬤  Zvyšujeme tržby optimalizací konverzního poměru cílové, produktové stránky a nákupního procesu

⬤  100% transparentní – vidíte to, co vidíme my

⬤  PPC specialisty s certifikací od Google

⬤   Zvedáme prodeje díky A/B testování 

⬤  Výsledky s Vámi procházíme a vysvětlujeme

Co říkají klienti o spolupráci

Mgr. Tomáš Vašák – jeden z předních školitelů managementu. 

Pokud chcete zvednout tržby, návštěvnost vašeho webu, povědomí o firmě nebo tržby, neváhejte nás kontaktovat. 

PPC REKLAMA: Ceník a přehled služeb

Kampaně
do 10 tisíc

Měsíční správa: 4 200 Kč bez DPH
  • Nastavení reklamních účtů
  • Propojení analytických nástrojů
  • Týdenní optimalizace
  • Měsíční reporting

Kampaně
10 - 50 tisíc

Měsíční správa: od 7 500 Kč bez DPH
  • Nastavení reklamních účtů
  • Propojení analytických nástrojů
  • Týdenní optimalizace
  • Měsíční reporting

Kampaně
50 tisíc +

Měsíční správa: od 13 500 Kč bez DPH
  • Nastavení reklamních účtů
  • Propojení analytických nástrojů
  • Týdenní optimalizace
  • Měsíční reporting

PPC REKLAMA: Možnosti propagace

Vybereme pro Vás nejvhodnější způsob propagace


Google Ads

Nabízíme všechny způsoby propagace v Google Ads s cílením na nejvhodnější zákazníky.

Remarketing a obsahová síť

Připomeňte se návštěvníkům vašeho webu nebo zvyšte povědomí o značce.


Nákupy

Vysoce účinná reklama pro všechny e-shopy. Zákazníci uvidí váš produkt s cenou. 

Zbožové srovnávače

Zvyšte své tržby pomocí populárních srovnávačů jako je Heureka nebo Zboží.cz. 


Facebook

Postaráme se vám o reklamu na Facebooku. Umožňuje přesně cílit dle zájmu a demografie.


LinkedIn

Jste firma, která cílí na B2B klientelu? Jedná se účinný způsob propagace. 

Postup nastavení PPC reklamy

1. PPC Audit

Pokud jste v minulosti již měli PPC reklamu, zhodnotíme předchozí výsledky, abychom mohli připravit reklamu na míru vašemu podnikání.

2. Poznání vašeho podnikání

Na začátku spolupráce s vámi budeme hodně rozebírat vaše konkurenční výhody, abychom co nejlépe rozuměli vašemu podnikání.

3. Analýza

Průběžně testujeme chování vašeho cílového zákazníka, analyzujeme vaší konkurenci po celý průběh kampaně a používáme A/B testování.

4. Návratnost

Neustále hledáme cesty na zvyšování návratnosti, při co nejnižších nákladech. Připravujeme pravidelnou prognózu kolik se vyplatí do reklamy investovat.

5. Marketingové strategie

Naše PPC reklamy můžeme zefektivnit propojením s SEO strategií, remarketingem a také optimalizací konverzního poměru. Tím dosahujeme nejlepších výsledků.

6. Reporty

Na začátku spolupráce si společně nastavíme hlavní cíle reklamy. Každý měsíc k tomu dostanete přehledný report, který s vámi procházíme při osobní schůzce nebo online.

SPRÁVA PPC: Co u nás zahrnuje?

Naše správa PPC reklamy se zaměřuje na zvýšení počtu relevantních návštěvníků webu a soustředí se na zvýšení konverzí. Dle chování zákazníka na cílové stránce, upravujeme vzhled a rozložení takzvané landing page k maximalizaci návratnosti investice. 

  1. Přidělený specialista má vždy certifikaci od Googlu na Google Ads
  2. Připravujeme pravidelnou prognózu kolik se vyplatí investovat
  3. Zvolíme nejvýhodnější klíčová slova (analyzujeme od 200 – 5 000 klíčových slov)
  4. Pro každou reklamní sestavu připravíme několik reklamních textů
  5. Můžeme navrhnout úpravy cílové stránky ke zvýšení konverze
  6. Na základě průběžného A/B testování a chování zákazníka přizpůsobujeme nastavení reklamy
  7. Můžeme připravit remarketingovou kampaň k zlepšení výsledků reklamy
  8. Každý měsíc se potkáme a probreme dosažené výsledky

Časté dotazy: Více o PPC reklamě od Navy Monkey

1. Co je PPC Reklama?

Jedná se o placenou reklamu, která umožňuje ihned oslovit zákazníky napříč internetem. Platí se pouze pokud někdo přejde z reklamy na váš web.

Inzerovat můžete například ve vyhledávání, v obsahové síti (reklama se zobrazí u jiných článků cílovému publiku), na sociálních sítích.

2. Co Znamená PPC?

Na rozdíl od jiných způsobů reklamy je zde výhodou, že se neplatí předem ani za zobrazení. Naopak platební model vychází z pay per click, neboli platby za proklik.

3. Rozdíl mezi SEO a PPC ?

SEO je optimalizace stránek pro vyšší umístění v organickém vyhledávání. Jedná se o marketingovou strategii, jejíž výsledky se začnou projevovat standardně za půl roku a déle. Její výhodou je levnější způsob propagace.

Na druhou stranu PPC umožňuje získat zákazníky téměř okamžitě. Není k tomu nutné výrazně upravovat webové stránky. Nejlepších výsledků však lze dosáhnout propojením SEO a PPC.

4. Pro Koho je PPC Reklama Vhodná?

PPC inzerce je svižná reklama, která Vám okamžitě zvýší návštěvnost vašeho webu. S PPC reklamou jste ihned vidět online. Je vhodná, pokud chcete prodat nový produkt, zviditelnit firmu nebo zvýšit tržby. Jedná se o efektivní způsob reklamy s vysokou a měřitelnou návratností.

5. Kolik Stojí PPC Reklama a Kolik Investovat?

Výhodou PPC reklamy je úplná kontrola nad svým rozpočtem. Doporučujeme začít s nižší částkou a postupně zvyšovat investice do momentu, kdy dosáhneme maximálního zisku. Poté v Navy Monkey rozšiřujeme reklamní kampaň do jiných sítí.

Náklady na reklamu se liší dle odvětví a vašich očekávaných cílech. Menší projekty investují od 10 tisíc, u větších projektů se částky mohou pohybovat ve stovkách tisíc. Důležité je, aby reklama přinášela dostatečný zisk, a proto je doporučena prognóza výsledků.

6. Co Ovlivňuje Náklad na Reklamu?

Náklad na PPC reklamu je možné výrazně snížit a zároveň dosáhnout lepších tržeb, pokud se zaměříme na následující faktory:

Nabídka: U každé reklamy si stanovíte maximální cenu, kterou jste ochotni zaplatit za prokliknutí na váš web. Konečná cena bude ve výši vaší nabídky nebo nižší a odvíjí se od aukce na dané slovo.

Hodnocení reklamy: Pokud máte kvalitní a relevantní reklamu získáváte vyšší hodnocení, a tudíž budete platit méně za prokliknutí na váš web. Hodnocení můžete ovlivnit například úpravou cílové stránky, kvalitním textem reklamy a další.

7. Mohu Dělat PPC Reklamu sám?

Základní PPC reklamu je možné zvládnout, ale pravděpodobně vás bude stát víc. Pro úspěšnou a výnosnou reklamu je třeba pracovat s mnoha faktory.

PPC inzerce není jenom o výběru klíčových slov. Obsahem reklamy musíme zaujmout nejvhodnější publikum ve správný čas. Průběžným používáním vylučovacích slov, optimalizací reklamy a úpravou cenových nabídek za klíčová slova lze dosáhnout skvělých výsledků.

8. Kde Můžete Inzerovat s PPC Reklamou?

Kolikrát jste slyšeli někoho za den říct jdu to vygooglit? Proto je vhodné začít reklamou na Googlu. Mezi další oblíbená místa patří sociální sítě a Sklik.

  • Google vyhledávání: Je vhodné zde začít každou kampaň

  • Google nákupy: Vhodné pro Eshopy

  • Google obsahová síť: Vhodné pro zvýšení povědomí o značce nebo o produktech

  • Sociální sítě: Zajímavých výsledků je možné dosáhnout na Facebooku nebo LinkedIn.

9. Jak často kontrolovat PPC kampaň?

Po spuštění PPC kampaně v Navy Monkey začínáme s menším rozpočtem a po dobu 30 dnů analyzujeme faktory ovlivňující výkon reklamy.

Následně vyhodnotíme získané údaje, na jejichž základě navýšíme rozpočet nejlepších reklam. Poté kampaň vyhodnocujeme na týdenní bázi a připravujeme jiné reklamní texty, které by předčily předchozí výsledky.

Články o PPC reklamě

Podívejte se na novinky z PPC reklamy. Využijte těchto tipů ke zlepšení vlastní PPC strategie.

PŘÍPADOVÁ STUDIE: PSYCHOLOGVASAK PPC KAMPAŇ S NADSTANDARDNÍ CTR 12,66 %    

Zajímalo by vás, jaké má PPC inzerce výsledky? Tento klient během 1 měsíce naplnil svou novou psychologickou ordinaci díky PPC.

CO JE PPC AUDIT A JAK BY MĚL VYPADAT?

U PPC reklamy je mnoho důležitých nastavení, který výrazně sníží náklady na propagaci a zlepší výsledky. Podíváme se na části, které by profesionální audit měl zahrnovat.

5 DŮVODŮ PROČ SE ROZHODNOUT PRO PPC REKLAMU

Chtěli byste zvednout své prodeje? V tomto článku pojednáváme o hlavních výhodách PPC reklamy.

MÁTE PPC REKLAMU, KTERÁ VÁM NEPŘINÁŠÍ OČEKÁVANÉ VÝSLEDKY? NASTAVILI JSTE JI SPRÁVNĚ?

Věnujete se PPC reklamě, ale nepřináší Vám výsledky? V tomto článku vám přínášíme pár tipů, které byste měli vědět. Zaměříme se na klíčová slova, konkurenci a jiné.