Dynamický remarketing

Představte si nerozhodného návštěvníka Vašeho webu, jak se mu zobrazí banner s reklamou přesně na produkt o kterém uvažoval. 

Dynamický remarketing

V minulé článku jsme Vám popsali klasický remarketing, pokud jste tento článek ještě nečetli, doporučujeme Vám tím začít. Dynamický remarketing je lepší verze klasického remarketingu, v podstatě jde o pokročilejší remarketing. V článku se dočtete:

  • co je to dynamický remarketing 
  • co se může zobrazovat v dynamickém banneru
  • proč byste se měli pro tuto skvělou funkci rozhodnout
  • kde ho můžete využívat

Klasický remarketing

Jak víte, velká většina zákazníků, kteří navštíví Vaše webové stránky hned nenakoupí. V jiném článku jsem Vás odkázal na statistiku z roku 2022, kde se uvádí, že téměř 70 % návštěvníků Vašeho webu opustí nákupní košík, aniž by nákup dokončili. 

Pokud inzerujete na googlu s PPC reklamou nebo dalších platformách, pravděpodobně máte také nastavenou remarketingovou strategii, která Vám umožňuje se připomenout  návštěvníkům Vašich stránek a dále s nimi komunikovat.  

Co je to dynamický remarketing?

Jedná se o vylepšenou formu klasického remarketingu. Dynamický remarketing zobrazuje návštěvníkům Vašeho webu přizpůsobené reklamy formou bannerů přesně s produkty, o které projevily zájem, které si prohlíželi.

Dynamický remarketing je velmi přesně cílená a účinná reklama. Její výhodou je, že kromě obrázku můžete vidět také aktuální cenu, slevu a popis produktu.

Co se může zobrazovat v dynamickém banneru?

  • zboží, které si návštěvník vložil do košíku
  • produkty, které si prohlížel
  • produkty z kategorie, kterou navštívil
  • nejvíce prodávané produkty na Vašem webu
  • související produkty
  • možností je také zobrazování produktů dle demografie – například dle zájmu, věku atd.

Proč se rozhodnout využívat dynamický remarketing?

Ukázky dynamického remarketingu

Je to velmi efektivní strategie s velkou návratností, kterou si můžete nastavit sami a bez poplatků. S touto strategií budete zobrazovat reklamy, které mají mnohem větší šanci získat konverze. 

Dynamický remarketing příklad

Co potřebujete, abyste mohli dynamický remarketing využívat v Google Ads?

Samozřejmě musíte mít aktivní účet Google Ads, aktivní službu Google Merchants Products a produktový XML feed. Dále nezapomeňte vložit měřící kód, doporučujeme přes Google Tag Manager.

A kde můžete využívat dynamický remarketing?

Popsali jsme Vám dynamický remarketing v Google Ads. Samozřejmě si můžete nastavit Sklik dynamický remarketing, pod názvem dynamický retargeting (jedná se o stejnou věc) a dále můžete mít dynamické reklamy na Facebooku.

Závěrem

Pokud chcete zvýšit návštěvnost webu, míru konverze a posunout své kampaně na další úroveň, dynamický remarketing Vám doporučujeme. Pokud nevíte, jak nastavit dynamický remarketing, napište nám a nebo nám rovnou zavolejte. Rádi Vám poradíme.